Написати нам  -  Розмістити статтю  -  Телеграм  -  Facebook  -  YouTube.новини  -  На головну 


   

MMOD-конкурс предметного дизайну для ринку масового споживача


Відкрито прийом заявок на участь у конкурсі предметів меблів і декору для мас-маркету MMOD (Mass Market Objective Design). Детальна інформація про конкурс на сайті www.mmod.org.ua.

В Україні дуже багато талановитих дизайнерів і архітекторів. Роботи багатьох стали лауреатами міжнародних конкурсів дизайну, і вже є приклади успішної співпраці дизайнерів меблів.

На жаль, результати їх праць доступні покупцеві в ціновому сегменті середній плюс і вище. При цьому обсяг меблевого массмаркета набагато більше, ніж сегменти преміум-класу. Тільки 10 Центрів Меблів торгової мережі ЕпіцентрК за 2 роки з моменту відкриття отримали виручку більше 1 мільярда гривень, про що повідомив Олександр Лук'янченко в своїй доповіді на Міжнародній конференції меблевого рітейлу Retail Day 25 липня 2018, що за його оцінками становить 7% ринку. Думки лідерів онлайн-ринку меблів MebelOK.com і Dybok.ua збігаються з думкою оффлайн рітейлерів в тому, що на ринку немає брендів і немає імен, відомих споживачеві.
конкурс від мебельок
Конкурс від Мебельок

Масс-маркет меблів в Україні.

Аудиторія, яка купує меблі в сегментах середній і Нижче, величезна. Наприклад, сумарна відвідуваність меблевих інтернет-магазинів в Україні — це більше 6000000 користувачів щомісяця. Тільки на сторінках сайту МебельОК за серпень 2018 було близько 700 тисяч користувачів. При цьому частка e-commerce оцінюється в 7-8% загального обсягу ринку.

Згідно дорожньої карти конкурентоспроможного розвитку меблевої галузі в Україні, підготовленій Європейським Банком Реконструкції та Розвитку, обсяг меблевого виробництва в Україні в 2016 році склав 13 млрд. грн. з ростом на 2017 більше 10%. При цьому частки середнього і низького цінових сегментів становлять 85%.

Світова практика предметного дизайну мас маркету.

Ще в 1948 році в США був проведений перший конкурс предметного дизайну недорогих меблів в США «The International Low-Cost Furniture Competition».
MMOD-конкурс предметного дизайну для ринку масового споживача
Конкурс від Мебельок mmod

Результатом цього заходу стали відомі моделі стільців і столів, які досі прикрашають інтер'єри по всьому світу і виробляються мільйонними тиражами. Концерт ІКЕА регулярно проводить конкурси разом з відомими дизайнерами світу з метою отримати цікаві ідеї. Кожен предмет меблів в магазинах IKEA має автора, який отримав або продовжує отримувати свою винагороду.

Цілі та умови конкурсу MMOD.

Конкурс MMOD організований об'єднанням рітейлерів, виробників меблів і продавців комплектуючих з метою створити бестселери на українському меблевому ринку, які будуть винайдені, протестовані, вироблені та продані широкому колу споживачів в Україні.
мебельок конкурс
Мебельок конкурс

До участі в конкурсі запрошуються професіональні дизайнери, конструктори та архітектори, а також студенти, які готові надати ідеї предметів меблів та декору в наступних номінаціях:


  • м'які меблі (диван, крісло);

  • стілець, стіл;

  • кухні;

  • освітлення;

  • предмети меблів для smart-квартир;

  • предмети декору.
  • MMOD за сприяння Київського міжнародного Контрактового ярмарку та підтримки Української Асоціації Меблевиків проходитиме у 2 етапи:

    1-й етап: презентація концептів на меблевій виставці в Києві Design Living Tendency 2018 17-20 жовтня 2018. Роботи на 1-й етап будуть відібрані з числа заявок організаторами конкурсу.

    2-й етап: презентація розроблених прототипів з числа номінантів 1-го етапу конкурсу на Міжнародній меблевій виставці KIFF-2019 27 лютого-2 березня 2019, де будуть обрані найкращі. Переможці конкурсу отримають грошові призи, а також можливість укладення меморандумів про співпрацю з виробниками і рітейлерами меблів.

    Призовий фонд конкурсу становить 10000 євро. Заявки на участь у конкурсі приймаються до 15.10.2018 року.
    Читайте та обговорюйте, та приєднуйтесь КИЇВ до нашого соціуму - Telegram або Facebook
    Ще новини





    На початок