Написати нам  -  Розмістити статтю  -  Телеграм  -  Facebook  -  YouTube.новини  -  На головну 


   

Новий Lexus LX: перші враження


Новий Lexus LX: перші враження від позашляхового флагмана


10 ступенів, 6 циліндрів, 4 посадочні місця та 2 двигуни. Чи достатньо виявився крок уперед?
Lexus LX

Прем'єра нового позашляховика LX – знакова подія. І потайливі японці тримали інтригу до останнього. Ще у вересні нам з вами доводилося лише гадати про особливості його зовнішності, оскільки творці завзято ховали машину під «сім'ю шубами» камуфляжу. А тиждень тому Lexus раптово вивалив із рукава майже всю колоду козирів: подразнив тизерним відео та оголосив дату світового дебюту. Ось так відразу. Без сентиментів.

Потрібен автомобіль з США в Україні? Залишайте заявку та менеджери BEX AUTO допоможуть знайти авто вашої мрії!

І все ж таки бездушні зображення автомобіля і навіть занурення в технічні аспекти (LX зберіг раму, але перебрався на модульну архітектуру і обзавівся алюмінієвим оперенням) – абсолютно ніщо в порівнянні з емоціями, які відчуваєш під час особистої зустрічі. Тому відмовитись від запрошення на світову прем'єру нового флагмана Lexus ми не мали права. А щоб скласти максимально об'єктивне уявлення про позашляховик (а потім донести його до вас, зрозуміло), закликали весь накопичений за роки досвід досвіду. І старанно розклали враження по поличках.

Дизайн – привід для дискусій


Враховуючи все вищесказане, зовнішність героя оповідання практично не має значення: LX купуватимуть, навіть якщо японці пристосують замість кузова картонну коробку з фірмовим шильдом і щіпкою хрому. І все ж хлопці старалися. У новому поколінні «Лексус» сильніше, ніж будь-коли, відрізняється від соплатформенної «Тойоти». Тут оригінальна схема скління, інша задня стійка і на рідкість гармонійна корма з світлодіодною перемичкою, що з'єднує ліхтарі.
Новий Lexus LX: перші враження

Lexus LXАле вірно та інше. «Завдяки» монструозним радіаторним гратам LX вийшов навіть більш азіатським, ніж Land Cruiser. А її порівняння з путеочисником локомотива напрошується само собою.

Інтер'єр хороший без застережень


Після прем'єри «Крузака» дисонанс між якістю виконання інтер'єру та числами у прайс-листі натурально бентежив. Так що трохи хвилююче було і за LX. Благо переживання виявилися марними: щодо оздоблювальних матеріалів Lexus пішов далеко-далеко вперед. Всі панелі, до яких може дотягнутися рука, обшиті шкірою або виконані м'якою пластмасою. Та й на фурнітурі японці не заощаджували. Безліч колірних рішень – бонус.

Окремої подяки гідні і компонувальники. Ергономічно бездоганний салон «Ел-Ікса» з двома тачскринами виглядає та сприймається абсолютно по-європейськи. Уявити на рульовій маточині емблему BMW або Mercedes-Benz не складе труднощів. Подібне можна сказати далеко не про будь-який Lexus.

Ігри в розкіш японці програли


Довівши інтер'єр LX до рівня найкращих, фірмачі вирішили піти ще далі, замахнувшись на позиції Range Rover (який, до речі, ось-ось змінить покоління) та Mercedes-Maybach GLS. Так на світ з'явилося виконання VIP – із двома роздільними кріслами другого ряду, масажем шиацу, мультимедійними планшетами для кожного з пасажирів, бездротовою зарядкою для гаджетів та інших властивих цьому жанру благ. Але не обійшлося без нюансу.

Оскільки колісна база «Ел-Ікса» з незрозумілих причин не змінювалася з моменту запуску першого покоління, цей показник так і залишився на рівні дев'яностих років і становить 2850 мм. Щоб ви розуміли: у розпорядженні короткого "Рейнджу" - 2922 мм, у довгого - вже 3120 мм. А відстань між осями вседорожнього «Майбаху» – 3135 мм. Отже, битву за простір Lexus зливає в одні ворота.

Єдиний варіант – пожертвувати переднім пасажиром. У такому випадку LX справді надає майже лімузинний комфорт.

Дизель – одразу. Але треба зачекати


Першим клієнтам "трисотки" довелося погоджуватися на 415-сильний бензиновий V6: замовлення на дизельні версії "Тойоти" відкрили тільки в середині серпня - через три місяці з моменту локального дебюту. І так – черги на «важкопаливний» Land Cruiser миттю розтяглися на рік уперед. Не дивно: така "шістка" з віддачею в 300 сил і 700 "ньютонів" розганяє машину до 100 км/год лише на "десятку" довше за бензинову - за 6,9 секунди. При цьому куди краще в частині витрат на паливо та транспортний податок.

Охочим замовити новий LX чекати такої можливості не доведеться. У конфігураторі відразу будуть присутні обидва агрегати. Інша справа, перші «живі» машини (з будь-яким із двигунів) почнуть доїжджати до дилерів лише під завісу майбутньої зими. Тож запастися терпінням все одно доведеться.

Буде час зібрати потрібну суму


Втім, для когось це не така вже й погана новина, адже зібрати бюджет на покупку нового «Ел-Ікса» – завдання не з простих. Незважаючи на те, що ціни на LX поки не оголошені, можна взяти до уваги два орієнтири. Перший – позашляховик тепер уже колишнього покоління стартує в Україні з $130000. Другий - дилерські націнки на Land Cruiser 300 доводять фактичну вартість Toyota до $160000. Цілком очевидно: Lexus виявиться ще дорожчим. А версія VIP, напевно, перевалить за $240000. Проте якщо бажаєте заощадити свої кошти ви можете придбати автомобіль з американського аукціону. Автомобілі з США – це найкращий спосіб придбати в Україні машину своєї мрії. Звернувшись до компанії Bex Auto, ви отримаєте докладні консультації та комплект послуг «під ключ».

Крім того, зверніть увагу на нові електромобілі, які вже є в наших салонах!
Читайте та обговорюйте, та приєднуйтесь КИЇВ до нашого соціуму - Telegram або Facebook
Ще новини





На початок