Відчуваєте, що під час їзди машина злегка йде в бік, з'явилися шуми, постукування, або інші «натяки», що щось не так? Звичайно, по суті автомобіль – сукупність механізмів й систем, які мають властивість зношуватися та ламатися. Тому краще відразу виявити й виключити несправність. Проте багато хто відкладає діагностику на потім, заспокоюючи себе хорошим
ОСЦПВ, але ж з деякими з них абсолютно не можна їздити, дізнаємося, із якими.
Склоочисник
Здавалося б, така дрібниця – склоочисник який не працює з боку водія. Проте виїжджати в погану погоду з такою несправністю абсолютно заборонено. Під впливом дощу чи снігу видимість знижується практично до нуля. У такому разі доведеться чекати сонця, викликати буксирувальника або налагодити роботу склоочисника.
Гальмівна система
За статистикою саме 40% ДТП трапляються із її вини. Проблема в тому, що вихід із строю може трапитися геть раптово. А це призведе до аварії, в якій може постраждати власний автомобіль та інших учасників руху. У такому разі добре мати додаткову страховку, а не тільки обов'язкову, тим паче, що
вартість КАСКО, навіть повного в підсумку, буде дешевшою за оплату ремонту навіть незначного ремонту.
Краще заздалегідь проводити діагностику, перевіряти герметичність шлангів, рівень рідини, в жодному разі не рушити з місця якщо щось не так.
Світлові прилади
Згідно з ПДР несправні зовнішні світлові прилади також потрапляють під статтю заборон для пересування. Стоп-сигнали, фари по обидва боки, ходові вогні обов'язково мають вмикатися за потреби. Особливо це стосується часу з недостатньою видимістю у зв'язку з погодою чи часом доби.
Рульове управління
Найчастіше така поломка з'являється після зими, подолання складних ділянок дороги, бруду, від часу. Якщо автомобіль перестав слухатися – необхідно припинити рух навіть, якщо пересуваєтеся не жвавою дорогою. Це не тільки продиктовано ПДР, але несе небезпеку життю самому водієві та тим, хто поруч, так, що ніяке ОСЦПВ не захистить.
Колеса
Спираючись на ПДР другорядною, проте небезпечною вважається несправність коліс. Їзда на «лисій» гумі, деформованими чи зламаними дисками, не накачаними колесами, а також із відсутністю болтів надзвичайно небезпечна для всіх, хто трапляється на шляху. За таких несправностей автомобіль погано керується, втрачає надійне зчеплення з дорогою.
Контрольні датчики
Як можна їздити якщо індикатори, датчики та бортовий комп'ютер збожеволіли? Навіть коли ви – досвідчений водій, котрий добре знає всі процеси роботи й пересування. Достатньо мінімальної неполадки в системі про яку не будете проінформовані – зіткнення не уникнути.
Ремені безпеки
Вони обов’язково мають бути пристебнуті, а не просто замотані на спинці сидіння, а також бути без пошкоджень. Несправність механізму кріплення, надірвані шлейки, перетерті ремені не зможуть утримати тіло в потрібний момент. Адже від них на 40-50% залежить виживання водія з пасажиром на передньому сидінні.
Як видно, навіть, на перший погляд незначна несправність може таїти в собі небезпеку як для авто, так і пасажирів з іншими учасниками руху. Тому краще перед виїздом витратити кілька хвилин та перевірити налагодженість роботи механізмів машини.