Усім відомо, що великі міста надають безліч можливостей для бізнесу, тому багато компаній прагнуть започаткувати свою справу й активно займатися нею саме тут. При цьому велика кількість потенційних клієнтів можуть використовувати інтернет для пошуку потрібних товарів чи послуг. Але водночас у великих містах дуже висока конкуренція. Для того щоб виділитися серед інших і бути доступними онлайн, варто приділити увагу SEO-оптимізації сайту компанії. Про те, як розпочати цей процес і що враховувати при виборі підрядника, розповімо далі.
Що таке SEO та чому воно необхідно
SEO, або пошукова оптимізація, є таким маркетинговим каналом, що містить цілий комплекс різноманітних робіт, рішень і технічних елементів. Його основна мета — залучення більшого трафіку на сайт та підвищення видимості вебресурсу компанії в пошуковій системі Google та інших. Суть SEO-просування полягає в тому, щоб підняти рейтинг сайту в результатах пошуку за конкурентними ключовими словами. Вартість SEO-послуг обговорюється індивідуально в кожному конкретному випадку.
У зв’язку з великою конкуренцією й насиченістю ринку створення сайту та його просування стають взаємопов’язаними процесами. По-перше, спостерігається постійне зростання кількості користувачів інтернету (потенційної аудиторії) та впровадження нових технологій (систем зв’язку, онлайн-замовлень та платежів). По-друге, разом зі збільшенням швидкості онлайн-покупок значно обмежився час, який клієнти готові приділяти вибору. Тому пошукові системи стали потужним інструментом маркетингу й торгівлі.
Щодня та щогодини величезна кількість людей шукає різні товари в інтернеті. Питання полягає в тому, чи зможуть вони знайти продукцію вашої компанії або віддадуть перевагу пропозиціям конкурентів. Оптимізація сайту є потужною та ефективною зброєю в постійній боротьбі за привернення уваги в цьому цифровому просторі.
На що варто звернути увагу, замовляючи послугу SEO-просування в Києві
Для компаній, які ведуть свій бізнес у Києві, дуже актуально, щоб пропозиції побачили саме мешканці столиці. Тому спеціалісти рекомендують приділити увагу локальному SEO. Це збільшує ймовірність того, що потенційні клієнти побачать у пошуковій видачі саме вашу компанію.
Серед методів оптимізації вебресурсу для локального пошуку виділяють:
розміщення інформації про місце розташування на сайті. Варто обов’язково повідомити користувачам про адресу, телефон та години роботи. Закріпіть цю інформацію в шапці;застосування ключових слів, пов’язаних із розташуванням. Внесення відповідних місцевих ключів до контенту, їх використання в заголовках, описах і тегах допомагає пошуковим системам розуміти зв'язок сайту з локальним пошуком;оптимізація вебресурсу для мобільних пристроїв. У зв’язку зі швидким темпом життя в мегаполісі багато користувачів здійснюють пошук на смартфонах і планшетах. Тому важливо переконатися, що сайт має адаптивний дизайн і швидко завантажується на різних пристроях;підвищення швидкості завантаження сторінок. Люди зараз вже не можуть довго чекати, тому повільне завантаження сайту може негативно вплинути на їхнє рішення переглядати далі сторінки вебресурсу. Через це зростає вага оптимізація швидкості завантаження;створення якісного контенту, орієнтованого на місцеві умови. Розробка контенту, актуального для регіону, допомагає залучити більше відвідувачів на вебресурс. Це можуть бути публікації в блогах, відеоматеріали або інфографіка, що фокусуються на місцевих темах чи подіях.Удосконалюючи сайт для локального пошуку в Києві, ви підвищуєте свою онлайн-видимість і залучаєте більше місцевих клієнтів до вашого бізнесу.
Джерело: https://elit-web.ua/seo-kyiv